sobota, 11 października 2014

Spaghetti Napoli

Spaghetti Napoli

Spaghetti Napoli robi się w moim domu odkąd pamiętam. Zawsze mistrzem w przygotowaniu go był mój tata, dzisiaj ja spróbowałam swoich sił :)

Makaron z sosem pomidorowym to idealny obiad na szybko, gotowy w 20 minut i naprawdę smaczny. Jadłam go we Włoszech i uważam, że nasz, domowy, dorównuje mu w zupełności.

W Napoli kwestią jest tak naprawdę dobre przyprawienie; trzeba mieć rękę do ziół, soli i czosnku :3 Koniecznie trzeba też spróbować go przed podaniem... ;D To fajny, błyskawiczny obiad - polecam na każdy dzień tygodnia :)

Spaghetti Napoli
Składniki na 4 porcje:
- 500 g makaronu spaghetti
- 2 duże puszki pomidorów 
- 2 cebule
- 1 ząbek czosnku
- bazylia, oregano, tymianek, sól, pieprz

Cebulę posiekać i poddusić, dodać pomidory i czosnek, przyprawić do smaku, dusić na małym ogniu ok. 10 min. Podawać z makaronem. Smacznego!

FragOla <3

2 komentarze:

  1. Jestem pewna, że Twoja wersja jest równie smaczna jak Taty :) w każdym bądź razie wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może uczeń w końcu dorównał mistrzowi :)

      Usuń