niedziela, 12 października 2014

Hershey's Syrup jak z Ameryki

Domowy Hershey's Syrup

Hershey's Syrup jadłam po raz pierwszy dwa tygodnie temu w Dinner 55. Posmakował mi na tyle, że zaczęłam poszukiwać go dosłownie wszędzie. Jest dostępny w sprzedaży w internecie oraz w sklepach typu Kuchnie świata, niestety jego cena jest nie na moją kieszeń... 

Ale, ale, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, prawda? Z braku alternatyw postanowiłam przyrządzić ten amerykański sos w zaciszu własnego domu. Przepis był bardzo prosty, nie wymagał nakładów czasowych ani finansowych, obyło się więc bez zbędnych komplikacji.

Syrop jest idealny do wszelkiego rodzaju deseów: lody, gofry czy placki z nim tworzą duety marzeń. Ja wykorzystałam go do naleśników niemal od razu, a mam już na liście kilka innych ciekawych przepisów z jego wykorzystaniem :) 

Smak jest bardzo ciekawy, czekoladowy, ale nie za słodki, czuć lekko aromat waniliowy, który daję złudzenie jakiejś alkoholowej nuty. Nie jest to sztuczny ulepek z półki w supermarkecie, koszt wykonania jest naprawdę niewielki... Nie może go zabraknąć w waszej lodówce!

Domowy Hershey's Syrup
Składniki:
- 1/2 szklanki kakao
- 1 szklanka wody
- 1 szklanka cukru
- 1 łyżeczka aromatu waniliowego
- szczypta soli

Kakao, cukier i sól wymieszać z wodą do uzyskania jednolitej mieszaniny. Zagotować, zmniejszyć ogień i gotować jeszcze chwilę, uważając, by syrop nie wykipiał. Wystudzić, dodać aromat i wymieszać. Przelać do butelki. Przechowywać w lodówce. Smacznego!

FragOla <3

PS: Przepis pochodzi z tej strony: http://sandrabakesaparty.pl/?article=107

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz