czwartek, 2 października 2014

Jogurt Snickers


Jogurt naturalny Snickers, mleko z cukrem waniliowym


Mój ukochany jogurt naturalny przedstawiam wam dzisiaj w wersji bardzo słodkiej i charakterystycznej, bo o smaku Snickersa. Odtwarzanie batonów w różnego rodzaju deserach daje wielką frajdę, zazwyczaj jest też strzałem w dziesiątkę.

O dziwo, z karmelem pracowało mi się dzisiaj bardzo dobrze. Nie musiałam robić go 3 razy i nie spaliłam żadnego garnka, co można uznać za znaczący sukces ;) Może to kwestia tego, że dodałam do niego masło, tak jak przy przygotowywaniu popcornu Snickers?

W smaku jogurt jest świetny, słodko - słony, zupełnie jak mój ulubiony baton :) Karmel zastyga i nadaje niezwykłej słodyczy, do tego orzeszki i czekolada - niebo w gębie ;) Jeśli lubicie Snickersy, przekąska ta na pewno wam posmakuje!

Jogurt naturalny Snickers
Składniki na 2 porcje:
- 600 g jogurtu
- 1 podwójny baton Snickers
- 50 g mlecznej czekolady
- 3/4 puszki orzeszków ziemnych smażonych i solonych
- 1/4 szklanki cukru trzcinowego
- 1 łyżka miodu
- 1/2 łyżki wody
- 1,5 łyżki masła
- proszek do pieczenia, na czubku łyżeczki
- szczypta soli

Do miseczek wlać po połowie jogurtu, dodać do każdej posiekanego mini -Snickersa, 25 g pokrojonej drobno czekolady i połowę orzeszków. Wymieszać, wstawić do lodówki. W rondelku wymieszać cukier, sól, masło, wodę i miód, postawić na średnim ogniu. Gotować 3 min. od czasu pojawienia się na powierzchni pierwszych pęcherzyków powietrza (nie mieszać), zdjąć, dodać szybko proszek i wymieszać. Od razu polać karmelem jogurt, natychmiast wymieszać. Smacznego!

FragOla <3

2 komentarze: