piątek, 23 stycznia 2015

Słodkie życie, słodkie naleśniki

Naleśniki z masłem orzechowym i bananem/z pieczonymi w cukrze bananami, podane z Hershey's Syrupem

Gdybym miała wybrać jakiś epitet opisujący moje życie, nie miałabym dylematu - wzięłabym przymiotnik słodkie. Słodkie śniadania i kolacje, do tego słodkie naleśniki na obiad... Od tej ilości cukru depresja mi nie grozi, gorzej już z cukrzycą ;)

Prawda jest jednak taka, że uwielbiam naleśniki i mogłabym je jeść ciągle. Po ostatniej wizycie w Manekinie zamarzyły mi się podobne placki, grube, puszyste i duże, z pysznym nadzieniem. Te może im nie dorównują, są jednak całkiem niezłe jak na wielkość mojej patelni ;) 

Do ciasta dodałam odrobinę kawowego likieru, delikatnie wyczuwalnego w naleśnikach. Nadzienie z masła orzechowego i bananów oraz z bananów pieczonych w cukrze jest przepyszne i słodkie, wręcz lekko zasładzające, doskonale pasuje do delikatnie alkoholowych, grubych placków i Hershey's Syrupu. 

Na taki obiad mogłabym chodzić codziennie - oj, tak, moje życie jest zdecydowanie bardzo słodkie. Po co komu mięso, chleb i warzywa, skoro można jeść czekoladę i naleśniki? Naprawdę nie mam pojęcia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz