sobota, 3 stycznia 2015

Owsianka czekoladowa z pomarańczą

Owsianka czekoladowa ze szczyptą cynamonu i pomarańczą

Dziś rano uświadomiłam sobie straszną rzecz - niedługo czas na powrót do nauki :( Na razie staram się o tym nie myśleć, ale ta perspektywa mnie przeraża... Owsianka czekoladowa z pomarańczą może być świetnym sposobem na zapomnienie - tak mnie pochłonęła, że nie myślałam o niczym innym... Chociaż niedługo będę wciąż jadła owsianki na śniadanie, nie żałuję, że ją przygotowałam, bo była naprawdę dobra :D

Owsianka czekoladowa z pomarańczą
Składniki na 2 porcje:
- 6 garści płatków owsianych
- 1,5 szklanki mleka
- 1 łyżka kakao
- 4 kostki gorzkiej czekolady
- skórka z 1 pomarańczy
- 1 łyżeczka masła
- 1 łyżka miodu
- szczypta cynamonu

Składniki umieścić w rondelku i gotować na małym ogniu do wygotowania się mleka. Smacznego!

FragOla <3

1 komentarz: