środa, 21 stycznia 2015

Shake Oreo


Shake Oreo, Mix z czekoladą i orzeszkami



W Eat me, drink me spróbowałam ostatnio pysznego shake'a z ciasteczek Oreo. Pomyślałam, że z chęcia wypiłabym go więcej i wpadłam na pomysł zrobienia go w domu :)

Choć przy robieniu koktajlu mój blender trochę się zbuntował, jego wykonanie nie jest zbyt skomplikowane - ot, wrzucić kilka składników i zmiksować, pamiętając wcześniej, że banany zamraża się bez skórki (tak na wszelki wypadek, bo ja zapomniałam ;D)

Shake jest dość lekki, zimny i orzeźwiający, a jednocześnie zaspokaja doskonale ochotę na coś słodkiego. Smakuje jogurtem naturalnym i ciasteczkami... Aż ma się ochotę na więcej ;)

Słodycze na rynku to kopalnia pomysłów na koktajle - następnym razem może zrobię ciasteczkowy? Do tego z Oreo na pewno kiedyś jeszcze powrócę, bo bardzo mi smakował. Spróbujcie i wy!

Shake Oreo
Składniki na ok. 3 porcje:
- 9 ciasteczek Oreo
- 525 g jogurtu naturalnego
- 2 mrożone banany
- 150 ml mleka

Banany i ciasteczka zmiksować w blenderze, dodać jogurt i mleko, zblendować. Podawać od razu lub po schłodzeniu. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz