sobota, 24 stycznia 2015

Cykl popcornowy #8: Popcorn czekoladowy

Popcorn czekoladowy

Kolejny sezon Gry o tron już za mną i, prawdę mówiąc, nie mogę już doczekać się następnego. Nie tylko przez kolejną okazję do zrobienia popcornu (no, może trochę :D)... Oj działo się, działo, akcja pędziła, a ja jadłam popcorn bez opamiętania, by zająć czymś ręce ;)

Popcorn czekoladowy to wynalazek oczywiście amerykański, który w polsce raczej rzadko się pojawia. Można go kupić podczas tygodnia amerykańskiego w Lidlu, moim skromnym zdaniem zdecydowanie lepiej jest jednak przygotować go samemu, zwłaszcza, że to takie proste ;) Chociaż ja musiałam robić go na dwa razy (pierwsza partia czekolady trochę mi się przypaliła), tak czy siak zajęło mi to 10 minut.

Myślicie pewnie: kukurydza i czekolada? Czy ona zwariowała??? Otóż wcale nie, co zresztą udowodniłam już popcornem snickersowym. Ten może nie jest aż tak pyszny, ale pogryzanie go pod ciepłym kocem, przy dobrym filmie i w towarzystwie gorącej herbaty i tak nie może się równać z żadną inną rzeczą ;) Popcorn jest mocno czekoladowy, nie za słodki (to czekolada gorzka), z delikatną słoną nutą... Niebo w gębie ^^

Jeśli szykujecie się na oglądanie jakiegoś filmu, zastanówcie się, czy zamiast chipsów nie lepiej przekąsić tego "wynalazku" - pysznego i uzależniającego... Wybór jest bardzo prosty, a gdy już go dokonacie... Pozostaje tylko się nim rozkoszować :D

Popcorn czekoladowy
Składniki:
- 200 g kukurydzy preparowanej do popcornu
- 100 g czekolady
- 50 g masła
- sól

Kukurydzę uprażyć w dużym garnku na małym ogniu, mieszając co jakiś czas. Czekoladę z masłem rozpuścić w rondelku. Gotowy popcorn posolić i oblać sosem czekoladowym, dokładnie wymieszać. Odczekać chwilę, aż czekolada zastygnie. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz