piątek, 23 stycznia 2015

Prawie zdrowe odżywianie


Pierot czekoladowo - orzechowy, czekoladowo - bananowy napój Muller, pumpernikiel


Mix Mousse z cytrynowymi dropsami, baton zbożowy z jagodami goi i żurawiną, owsiane mango lassi

Ostatnio na kolację jem prawie wyłącznie jogurty, ewentualnie jogurt naturalny wymieszany z czymś słodkim. Kompletnie odzwyczaiłam się już od kanapek... Cóż, nie wiem, czy takie odżywianie jest najzdrowsze, bo poranki i wieczory są u mnie zazwyczaj słodkie, ale cóż, nie potrafię inaczej ;) 

Skoro już nie odżywiam się zdrowo, chociaż czasem muszę wypić coś zdrowego ;) Dzisiaj było to owsiane mango lassi - gęsty, jogurtowy egzotyczny napój bez ani grama cukru. Udało mi się go zrobić mimo zepsutego blendera, jestem więc z siebie dumna ;)

Spróbowałam też kilku nowych serków, w tym Mixa z cytrynowymi cukiereczkami. Jest całkiem smaczny, kwaśno - słodki, niestety nie doczytałam, że to nie jogurt, a mus, którego nie znoszę. Mimo wszystko jednak warto było go spróbować :) Co do Pierota, mam wciąż takie samo zdanie jak kiedyś - nie warto zaprzątać sobie nim głowy. Zaskoczył mnie zaś bardzo pozytywnie czekoladowo - bananowy napój Mullera, był nie dość, że smaczny, to jeszcze całkiem zdrowy - w składzie dominowało mleko, nie konserwanty ;)

Jedna rzecz w moim menu jest niewątpliwie fit - mój ukochany pumpernikiel ;) Nie uważacie, że to najlepszy chleb na świecie?

Owsiane mango lassi
Składniki:
- 2 mango
- 300 g jogurtu naturalnego
- 100 ml mleka
- 1 duża garść płatków owsianych
- 1 łyżka miodu
- cynamon

Składniki umieścić w blenderze i zmiksować na gęsty koktajl, w razie potrzeby dodać mleko. Podawać schłodzone. Smacznego!

FragOla <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz