poniedziałek, 26 stycznia 2015

Krem kanapkowy Oreo


Krem kanapkowy Oreo


Kanapki z kremem Oreo, Mullermilch czekoladowo - fistaszkowy (przepyszny, polecam!)

Ostatnio mam wielką fazę na słodycze, a w szczególności ciągną mnie pyszne, czekoladowe ciasteczka Oreo. Robię z nich wszystko, co się tylko da: shake'i, tartaletki, lody, brownie, popcorn... Dziś przyszła pora na krem kanapkowy z tych słodkości!

Krem ten jest idealny do kanapek, naleśników i wyjadania prosto ze słoiczka - sama nie mogłam się powstrzymać, żeby oblizać blender. Jest wykonany z trzech składników, a smakuje naprawdę nieziemsko, jak Oreo w kremowej konsystencji ;) Niestety mój stojący blender zepsuł się już całkowicie, musiałam więc użyć blendera ręcznego, z którym trochę więcej było zachodu :( Krem jednak wynagrodził mi wszystko z nawiązką :D

Słoiczek stoi zamknięty w lodówce, czekając tylko na wieczór, kiedy znów pewnie skusi mnie na kanapki z nim... A ja, cóż, chyba mu ulegnę - w końcu kto by nie uległ takiej pyszności? 

Krem kanapkowy Oreo
Składniki:
- 15 ciastek Oreo
- 1/4 szklanki śmietany kremówki 36%
- 2 łyżki oleju

Ciastka pokruszyć ręcznie/blenderem, dodać do nich pozostałe składniki i zblendować do uzyskania kremu. Przełożyć do słoiczka. Przechowywać w lodówce. Smacznego!

FragOla <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz