poniedziałek, 12 stycznia 2015

Oreo Brownie


Brownie z ciastkami Oreo



Rodzinne obiady to w moim domu tradycja. Każde urodziny czy imieniny są okazją do zorganizowania spotkania, za którymi, głupio się przyznać, szczególnie nie przepadam. Ostatni domowy zjazd trwał 5 godzin, czyli zdecydowanie za długo. Były w nim jednak pozytywy, a mianowicie 5 kawałków brownie oreo!

Nie jestem zbyt dumna z pochłoniętej przez siebie ilości czekolady, ciasto jednak było tak dobre, że nie mogłam się powstrzymać :( Zrobiłam je z innego przepisu niż zwykle, wyszło więc bardziej mokre :3 Jadłam je, jadłam i nie mogłam przestać - za każdym kawałkiem brałam następny ;) Robiłam je chyba 20 min. i mniej więcej tak szybko znikło ;)

Pomysł na połączenie tego wyjątkowego, cudownie czekoladowego ciasta z ciasteczkami Oreo uważam za bardzo udany :D Te dwie słodkości smakowały razem idealnie i mogę wam je z czystym sumieniem baaardzo polecić. Ostrzegam przed nim osoby na diecie - jeden kawałek i przepadniecie, będziecie sięgać po kolejne kilka razy ;) Może więc lepiej nie piec tego ciasta za dużo...?

Oreo Brownie
Składniki:
- 100 g ciastek Oreo
- 200 g gorzkiej czekolady
- 200 g masła
- 1/2 szklanki mąki
- 4 jajka
- 3/4 szklanki cukru

Czekoladę rozpuścić z masłem, przestudzić. Wmiksować do niej jajka, mąkę i cukier. Formę wyłożyć papierem do pieczenia, wylać na nią masę czekoladową. Wierzch posypać obficie ciastkami Oreo, wciskając je lekko do środka ciasta. Piec 22 minuty w 190 stopniach. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz