wtorek, 27 stycznia 2015

Cykl popcornowy #9: Popcorn Oreo

Popcorn Oreo

Kocham te dni, kiedy po nocnym maratonie filmowym zwlekam się z łóżka o trzynastej i przez cały dzień nie jestem w stanie nic zrobić, owładnięta przez tzw. "kac filmowy". Ta przypadłość dopadła mnie również dzisiaj, po obejrzeniu 3 sezonu "Gry o tron"... Zresztą, jeśli oglądaliście, to sami pewnie wiecie ;)

Oczywiście oglądanie nie mogło by się odbyć bez popcornu - co to za kino bez przekąsek? Tym razem chrupałam popcorn Oreo, na które ostatnio mam taką fazę :D Był raczej improwizacją - znalazłam w szafce pudełko ciastek i gorzką czekoladę, wymyśliłam więc, że połączę lubiany popcorn czekoladowy z ukochanymi ciasteczkami ;)

Co mogę wam o nim powiedzieć...? Cóż, bez wątpienia jest przepyszny, choć można się nim szybko zasłodzić. Nie każdemu zasmakuje tak dziwaczne połączenie kukurydzy z Oreo, jeśli jednak lubicie coś takiego, będziecie wniebowzięci :)

Popcorn zniknął zdecydowanie zbyt szybko - pierwszy odcinek i miska była pusta... Gdyby jedzenie słodyczy było dyscypliną olimpijską, ja i moja siostra co 4 lata zdobywałybyśmy złoto :D Mogę więc tylko polecić wam ten smakołyk - jeśli przepadacie za słodkim popcornem i ciasteczkami Oreo, ta przekąska na pewno przypadnie wam do gustu!

Popcorn Oreo
Składniki na duuużą miskę:
- 200 g kukurydzy preparowanej do popcornu
- 100 g gorzkiej czekolady
- 2 łyżki masła
- ok. 12 ciasteczek Oreo
- sól
- *opcjonalnie: 1 łyżka kremu kanapkowego Oreo, o ile taki posiadacie

Kukurydzę uprażyć w dużym garnku pod przykryciem, na małym ogniu i odrobinie oleju, mieszając co jakiś czas. Czekoladę rozpuścić z masłem i (opcjonalnie) kremem Oreo, wkruszyć do niej 4 ciastka, oblać nią popcorn i dokładnie wymieszać. Zanim czekolada zastygnie, dodać pozostałe pokruszone ciastka, posolić i wymieszać. Smacznego!

FragOla <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz