środa, 24 września 2014

Spaghetti pomidorowe z mascarpone + kojtajl bananowy z masłem orzechowym


Spaghetti pomidorowe z mascarpone


Koktajl bananowy z masłem orzechowym

Szybkie obiady mają to do siebie, że zazwyczaj nie są szczególnie smaczne. To danie jest wyjątkiem - robi się dosłownie w 20 min., a zachwyca równie mocno jak bardziej pracochłonne potrawy.

Spaghetti to plusuje przede wszystkim prostotą, jest niewyszukane i banalne w wykonaniu. Następnym razem muszę nieco bardziej je doprawić, bo pikantne wypada na pewno jeszcze lepiej :) Połączenie czosnku i pomidorów przypomina mi nieco Napoli, do tego dochodzi jeszcze kurczak i mascarpone, dzięki któremu sos jest bardziej aksamitny. Całość szybka i nieskomplikowana, a przy tym bardzo dobra - spróbujcie, nie zawiedziecie się :3

Do spaghetti podałam pyszny, pożywny koktajl bananowy z masłem orzechowym. Jest intensywnie orzechowy i mało słodki, ale zasmakuje wielbicielom tego smarowidła :3

Pikantne spaghetti pomidorowe
Składniki na 4 porcje:
- 1 podwójna pierś z kurczaka
- kartonik przecieru pomidorowego (ok. 500 ml)
- 3 małe cebule
- 3 ząbki czosnku
- 1,5 łyżki mascarpone
- 4 porcje makaronu
- sól, pieprz, ostra papryka, zioła prowansalskie, kostka rosołku

Kurczaka pokroić w kostkę i przyprawić, usmażyć z cebulą i czosnkiem. Dodać przecier pomidorowy i gotować chwilę, do zredukowania się sosu. Wyłączyć gaz, dodać mascarpone, wymieszać. Podawać z makaronem. Smacznego!

Koktajl bananowy z masłem orzechowym
Składniki:
- 3 banany 
- szklanka masła orzechowego
- 2 łyżki cukru trzcinowego
- 1 i 3/4 szklanki mleka

Składniki zblendować razem, schłodzić w lodówce. Podawać zimne. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz