poniedziałek, 8 września 2014

Kanapka Elvisa Presleya

Smażony tost z masłem orzechowym i bananem, gorące mleko z cynamonem, przyprawą korzenną i cukrem waniliowym



Nieco smaczniejsza część wyjazdu: cookie cooler i smoothie mango&guava ;)



Witam wszystkich po tygodniowej nieobecności! Wyjazd niestety do smacznych nie należał - stołówkowe jedzenie nie należy do moich ulubionych :(

Dzisiaj na powitanie coś nieco lepszego niż hotelowe ziemniaki w proszku - smażona kanapka z masłem orzechowym i bananem. Ponoć była to ulubiona potrawa Elvisa Presleya! Spotkałam też wariant z bekonem, ale chyba nie porwałabym się na takie połączenie... Niee, wersja wegetariańska była wystarczająco smaczna ;3

Smażona kanapka z masłem orzechowym i bananem
- 2 kromki chleba tostowego pełnoziarnistego
- masło orzechowe
- 1/4 banana

Kromki posmarować masłem orzechowym, ułożyć na jednej części plasterki banana. Złożyć je ze sobą, ułożyć na ciepłej patelni grillowej. Smażyć  
do pojawienia się charakterystycznych pasków z obu stron. Smacznego!

FragOla <3

3 komentarze:

  1. Mmm, już wiem co zjem jutro na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! wygląda bajecznie pysznie! jak się cieszę, że kolacji jeszcze nie jadłam!:)

    OdpowiedzUsuń