środa, 17 września 2014

Kukurydza alternatywna ^^

Pieczona kukurydza z masłem czosnkowym i chilli

Sezon na kukurydzę powoli dobiega końca, czas więc na ostatnie eksperymenty ;) Jako fanka tej żółtej pyszności jadam ją często i namiętnie - stąd też pomysł na przekopywanie internetu w poszukiwaniu przepisów.

Zazwyczaj kolby po prostu wrzucam na gotującą się wodę, smaruję masłem i solę. Wychodzi z tego przepyszny ciepły posiłek; w sumie kukurydzy nie trzeba niczego więcej. Tym razem upiekłam ją w piekarniku i muszę przyznać, że była lepsza niż zwykle... Świetnie się zarumieniła, przypieczone ziarenka smakowały nieco jak popcorn, no i smak masła czosnkowego był strzałem w dziesiątkę :) Następnym razem będzie nieco ostrzejszy, ale wam sugeruję oryginalną wersję ;D No, chyba że jak ja macie mocne podniebienia ^^

Pieczona kukurydza z masłem czosnkowym i chilli
Składniki na 2 porcje:
- 2 kolby kukurydzy cukrowej
- 3 łyżki masła
- 1 - 2 ząbki czosnku
- 1/3 papryczki chilli
- sól, pieprz

Na patelni rozpuścić masło, dodać do niego przeciśnięty przez praskę czosnek i posiekane chilli, doprawić do smaku. Przestudzić, posmarować nim kolby. Piec 
25 min. w temp. 200 stopni. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz