wtorek, 21 kwietnia 2015

Granola z masłem orzechowym


Granola z masłem orzechowym i bananami


Nie pamiętam już, kiedy pokochałam masło orzechowe. Wiem jedynie, że kiedyś szczerze go nienawidziłam - było dla mnie ohydnie słodkie, maślane i smakowało ziemią. Teraz ubóstwiam je do tego stopnia, że postanowiłam zrobić z nim granolę ;)

Nie było to bardzo trudne - rozpuściłam masło z miodem, oblałam nim płatki i wstawiłam do piekarnika. Efekt mnie zachwycił - granola wyszła chrupiąca, idealnie słodka, z wyraźnym posmakiem orzechów ziemnych.

Mogę powiedzieć tylko jedno: polecam. Z mlekiem lub jogurtem granola będzie stanowiła wprost idealne śniadanie, świetne na poprawę humoru. W sklepie takiej nie znajdziecie... Cóż, ja bym nie czekała długo ;)

Granola z masłem orzechowym
Składniki:
- 1 i 1/4 szklanki płatków owsianych
- 1/2 słoika (350 g) masła orzechowego
- 1/4 szklanki miodu
- 2 garści chipsów z banana
- 50 g posiekanej gorzkiej czekolady
- garść ziaren dyni

Masło rozpuścić z miodem, oblać płatki z dynią i wymieszać. Rozsmarować równomiernie na blasze z papierem do pieczenia, piec 20 min. w 160 stopniach. Wystudzić, dodać posiekaną w kostkę czekoladę i chipsy z banana. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz