środa, 20 sierpnia 2014

Omlet cebulowo - kukurydziany

Omlet cebulowo - kukurydziany

Nigdy nie zastanawiałam się, jak bym się czuła, gdyby ktoś pozbawił mnie patelni. Przez ostatnie dwa tygodnie miałam okazję - w wakacyjnym domku takowej nie było... Nawet nie miałam pojęcia, że mogę tak bardzo stęsknić się za starym, poczciwym omletem ;)

Tę wersję wypatrzyłam na Burczy mi w brzuchu. Usunęłam ze składników boczek, którego nie lubię, i voila! pyszny omlet niemal sam się zrobił. Jest bardzo smaczny, mocno jajeczny i wyrazisty dzięki przyprawom, uroku dodaje mu ser ;) Świetny na leniwe śniadanie... Nie wymaga też wielkich umiejętności - od patelni odchodzi łatwo, a przewracać nawet go nie trzeba. Ideał ;3

Omlet cebulowo - kukurydziany
Składniki na 2 porcje:
- 1 cebula
- 1/2 puszki kukurydzy
- 3 garście sera żółtego
- 4 jajka
- sól, pieprz, chilli, curry

(Instrukcja przygotowania jednego omleta - składniki dzielimy na pół!) 
Podsmażyć na maśle posiekaną w kostkę cebulę. Po chwili dodać kukurydzę, smażyć kilka minut. Jajka roztrzepać z przyprawami (polecam dodać ich sporo, nadają potrawie smak), wlać na patelnię. Zmniejszyć ogień, smażyć pod przykryciem ok. 4 minuty. Posypać wierzch serem, przykryć i poczekać, aż się rozpuści. Zdjąć z palnika, podważyć łopatką i przełożyć na talerz. Podawać od razu. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz