sobota, 6 grudnia 2014

Orzechowa kanapka

Pełnoziarnista bułka z masłem orzechowym, bananem i orzechowo - czekoladowymi ciastkami Belvita; ice tea z zielonej herbaty z pomarańczą, cytryną i cukrem trzcinowym

Gdy nie mam pomysłu, co zjeść, zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Ostatnio pojawiła się karmelizowana bułka, dziś dość nietypowym przysmakiem stała się kanapka z ciastkami :)

Kto nie słyszał o kanapkach z masłem orzechowym i bananem? Chyba wszyscy słyszeli. Czy ktoś jednak pomyślał, by dodać do nich jeszcze coś? Przyznaję, że dopóki nie zobaczyłam ciastek Belvita w szufladzie, też na to nie wpadłam. Jednak kiedy rzuciły mi się w oczy, wylądowały w mojej bułce natuchmiast, między masłem i bananami :)

Czy eksperymet był udany? Oczywiście, a nawet bardzo! Ciastka i masło orzechowe smakują razem naprawdę nieziemsko, polecam każdemu, kto lubi słodkie smaki. Na pewno nie raz jeszcze te składniki pojawią się razem w jakimś moim daniu :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz