środa, 10 grudnia 2014

Jajecznica na słodko

Jajecznica z kakao, bananem i gruszką

Próbowaliście kiedyś jajecznicy na słodko? Ja próbowałam dzisiaj i przyznam, że była lepsza, niż się spodziewałam. Choć dla niektórych usmażenie jajek z bananem i kakao byłoby grzechem, moja rodzina była całkiem zadowolona :)

Jajecznica ta ma nieco inną, nie tak zwartą konsystencję jak jajecznica wytrawna. Jest słodka i mocno bananowa, dodatek gruszki dużo jej dodaje. Może nie jest to moje śniadaniowe "naj" - owsianki i płatków nic nie przebije - ale mimo wszystko polecam ;)

Jajecznica kakaowo - bananowa
Składniki na 2 porcje:
- 4 jajka
- 2 łyżeczki miodu
- 2 łyżeczki kakao
- 1 spory banan
- 1 gruszka

Banana, miód, jajka i kakao zblendować. Wylać na patelnię z rozpuszczoną łyżką masła, smażyć na małym ogniu do uzyskania odpowiadającej wam konsystencji. Pod koniec smażenia dodać gruszkę. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz