środa, 3 grudnia 2014

Odrobina przyjemności w miejskiej dżungli


Muffin korzenny, kawa zimowa - Och teatr




Latte jeżynowa, quiche z karmelizowanym serem kozim i mocca koleżanki - Green Cafe


Affogato al cafe - Fragola


Ravioli nadziane pastą z rukoli i ricotty z rukolą, orzeszkami pinii, pomidorkami koktajlowymi, masłem i cebulą -Vapiano


Fantasia z biszkopcikami, scones z dżemem malinowym

Ostatnio często wychodzę ze znajomymi na miasto. Z tej okazji pojawiło się kilka nowych zdjęć i miejsc, którymi muszę się z wami pochwalić ;)

Wizyta w Och Teatrze obfitowała, oprócz     w znakomitą rozrywkę, w pyszny muffinek piernikowy i zimową latte z nutą pomarańczy. Podobnie przyjemnie było w Green cafe, które powoli staje się jedną z moich ulubionych kawiarni. Miła obsługa, wyśmienita latte jeżynowa (choć na wierzchu ma maliny :D) i ciekawy quiche z karmelizowanym kozim serem.

Wyjścia do Fragoli też stają się powoli moją tradycją. Lodów próbowałam tam już niemal wszystkich, przyszedł czas na kawy - affogato al cafe jest kolejną, którą udało mi się wypić. Nie jest może warta 12 złotych (ale czy droższe kawy z Costy czy Starbucksa są warte swojej ceny?), dodałabym do niej trochę cukru, gdybym nie była zbyt leniwa, by się po niego podnieść ;) Jednak w gruncie rzeczy kawa jest dobra, dużo w niej czekolady, a rozpuszczające się na wierzchu lody to coś, dla czego warto ją zamówić :3

Ach, jeśli jesteśmy już w Galerii Mokotów - byłam też ostatnio w Vapiano. Długo miałam ochotę na tę wizytę i wreszcie się udało! Zamówione ravioli z ricottą i rukolą było smaczne, choć dla mnie masło było w daniu niepotrzebne. Wolę też tradycyjne restauracje z kelnerami, gdzie nie muszę wstawać co chwila z wygodnego krzesła, by sprawdzić, co z moim obiadem :) Jednak liczy się smak i nim Vapiano wygrywa, zapraszam więc wszystkich miłośników włoskiej kuchni - menu jest naprawdę ciekawe, sama chciałabym wypróbować połowę :3

Na koniec bardziej domowy akcent - nowa limitka Fantasii, tym razem z biszkopcikami. Oprócz tego, że ciastka smakują jak herbatniki, nie mam jej nic do zarzucenia - polecam na lekką przekąskę :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz