środa, 23 lipca 2014

Fana Banana

Pieczony banan w tortilli z Nutellą, kremem Snickers i masłem orzechowym, mleko czekoladowe

Ostatnio często bywam w Pizzy Hut. Przy którejś wizycie z nudów przeczytałam menu od deski do deski (a nie tylko spis pizzy, jak zawsze) i w deserach znalazłam to cudo - Fana Banana. Opis był niesamowity - banan, czekolada i tortilla, niebo w gębie ^^ Dziś w moim domu właśnie taki majstersztyk ;3

Przyznaję bez bicia, że deser jest tak pyszny, że zjadłam go aż za dużo. Od jutra przestaję się obżerać! (Taa, jasne :D)
Naprawdę, polecam wszystkim domową wersję tego specjału - banan rozpływa się w ustach, ze środka wypływa gorąca czekolada, a tortilla niesamowicie chrupie... Mogę to jeść do końca życia?

I, uwaga, najważniejsza zaleta robienia deseru w domu - samemu można dobrać krem :) 

Fana Banana
Składniki na 3 porcje:
- 3 mini - tortille (ok. 20 cm średnicy)
- 3 banany
- po łyżce dowolnego smarowidła (u mnie 
Nutella, krem Snickers i masło orzechowe)

Tortille posmarować smarowidłem, zawinąć w nie banany. Piec w temp. 200 stopni do uzyskania przez tortillę chrupkości i zarumienienia się jej. Podawać na ciepło, można z lodami. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz