czwartek, 31 lipca 2014

Cykl popcornowy #1: Popcorn dla twardzieli

Pikantny popcorn

Wczorajszej nocy nie przespałam - wraz z siostrą postanowiłyśmy urządzić sobie bajkowy maraton filmowy. A że od bajek Disneya jestem uzależniona równie mocno jak od czytania fantasy, byli Strażnicy marzeń, była Merida Waleczna, nie obyło się również bez Krainy Lodu i Zaplątanych :D

Zwieńczeniem tego maratonu był popcorn dla prawdziwych twardzieli - pikantny, wręcz palący w gardło... Ponieważ jestem fanką przypraw, większość miski zjadłam ja - moja siostra ratowała się butelką wody :P Jeżeli nie lubicie aż tak ostrych smaków, polecam zmniejszyć nieco ilość pieprzu i papryki :>  Przekąska ta jest świetną odskocznią od tradycyjnego, solonego czy maślanego odpowiednika. Polecam kinomaniakom, którzy nie wyobrażają sobie seansu bez prażonej kukurydzy :3

Tym samym rozpoczynam też cykl popcornowy - przez następne tygodnie mamy w planach z siostrą wypróbować wszystkie możliwe przepisy na ten smakołyk ;)

Popcorn dla twardzieli
Składniki:
- 100 g kukurydzy do popcornu
- 3 łyżki oleju
- 1 łyżeczka soli
- 1 łyżeczka ostrej papryki
- 1/2 łyżeczki pieprzu
- 1/2 łyżeczki kuminu

W dużym garnku rozgrzać olej. Wrzucić kukurydzę, przykryć pokrywką, poczekać, aż zacznie strzelać. Co jakiś czas potrząsać garnkiem. Gdy popcorn będzie gotowy, w miseczce wymieszać przyprawy. Wsypać je do garnka z popcornem, dobrze wymieszać. Przełożyć do miski. Smacznego i miłego seansu <3

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz