środa, 30 kwietnia 2014

Na ochłodę


Koktajl orzechowy


Taka piękna pogoda, przyda się coś na ochłodę ;) Oto koktajl, którym wyczyściłam lodówkę i szafki. Nada się zarówno do obiadu, jak i w roli deseru. Smak oceniłabym jako mleczno - czekoladowy, w środku duuuużo chrupiących orzechów... Pycha ^^

Koktajl orzechowy
Składniki:
- szklanka lodów orzechowych (u mnie Manhattan)
- trochę mleka
- 2 - 3 kostki startej gorzkiej czekolady
- 1 łyżeczka masła orzechowego
- 1 płaska łyżeczka brązowego cukru
-  kilka kropli aromatu migdałowego
- 1/4 szklanki posiekanych migdałów (dałam też orzechy pecan, zostały mi z muffinków)

Mleko zblendować z lodami i masłem orzechowym, dodać cukier i aromat, wymieszać dokładnie. Wmieszać czekoladę i orzechy. Wstawić do lodówki, podawać zimne. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz