środa, 4 marca 2015

Tosty z Cinni Minnis



Tosty razowe z miodem i Cinni Minnis, gorące mleko z cynamonem, przyprawą korzenną i cukrem cynamonowym



Pomysł na tosty z Cinni Minnis znalazłam gdzieś przy okazji w internecie i od razu wiedziałam, że to będzie coś, co pokocham. Długo nie czekałam - wieczorem wyjęłam toster i moje ukochane płatki (jedyne nie - muesli/ granolę jakie jem) i zaczęłam przygotowania.

Wielkie one nie były, zmieściły się raczej w 5 minutach ;) Lampka od tostera szybko zgasła, a ja pomyślałam, że jestem już w niebie... I nie pomyliłam się :3 Choć ogólnie nienawidzę miodu - nie wchodzi mi kompletnie jego smak - w tych tostach był idealny, świetnie komponował się z cynamonowymi chrupkami. Całość mogłabym porównać to najlepszego razowo - miodowo - cynamonowego ciasta, jakie jadłam. Po co więc piec, skoro z samym tosterem można robić takie cuda?

Wszystkim wielbicielom tych popularnych chrupków polecam je w wersji tostowej gorąco. Są chyba nawet lepsze, niż z mlekiem! Nie zawiedziecie się - ja jestem usatysfakcjonowana i z pewnością jeszcze nie raz pomysł wykorzystam ;)

Tosty z Cinni Minnis i miodem
Składniki:
- garść Cinni Minnis
- 2 kromki pieczywa tostowego (u mnie graham i takie polecam)
- 1 łyżka miodu

Jedną kromkę posmarować miodem i obsypać Cinni Minnis, przykryć drugą kromką. Włożyć do tostera (opiekacza)... i czekać ^^ Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz