piątek, 13 marca 2015

Metro trip <3


Warzywex z sosem koperkowym - Krowarzywa


Shake Snickers - Eat me, drink me


Chleb czystoziarnisty, Esencia brzoskwinia - marakuja


Mocca - Green Coffee


Mocca frappuccino - Green Coffee

Dzisiaj powtórka z kilku wyjść, połączona ze zwiedzaniem drugiej linii metra, czyli pyszny Warzywex w Krowarzywie oraz koktajl w Eat me, drink me. Było pysznie ;)

A na kolację najnowsze odkrycie prozdrowej (od jutra...) FragOli - chleb czystoziarnisty. Okazał się naprawdę przepyszny, a najlepsze w nim były morele... Zjadłam chyba z 5 kromek naraz ;) Do tego, jak to ja, pożarłam jeszcze jogurt Esencia, który nie smakował mi już tak, jak ten z kiwi :(

A na koniec zdjęcia kilku zamierzchłych wyjść, które od dawna plączą się w mojej galerii, ale nie miałam gdzie ich wstawić :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz