środa, 11 marca 2015

Risotto czekoladowe z chilli

Risotto z gorzką czekoladą i chilli, mleko bananowo - czekoladowe

Połączenie chilli i czekolady to jedno z moich ulubionych - jest słodkie i pikantne jednocześnie, czyli dominują w nim smaki, które lubię najbardziej. Dlatego postanowiłam zrobić w tym stylu ryż mleku, również jeden z moich ukochanych deserów.

Mimo że danie nazwałam risottem, nie chciało mi się go robić w klasyczny sposób, wlewając mleko po szklance. Wrzuciłam wszystko naraz do garnka i byłam zadowolona - efekt był boski ;) Drapieżne połączenie głębokiego smaku gorzkiej czekolady i ostrego chilli jak zawsze zdało egzamin na 6+!

Na co komu Lindt dark chocolate&chilli za 10 złotych, skoro można mieć niemal ten sam smak z odrobiny ryżu, czekolady i mleka? Polecam gorąco (naprawdę gorąco), najlepiej ze szklanką zimnego mleka :3

Risotto czekoladowe z chilli
Składniki na 2 porcje:
- 1 szklanka ryżu
- 60 g gorzkiej czekolady
- 2,5 szklanki mleka
- 1 łyżka cukru brązowego
- szczypta chilli

Ryż zalać mlekiem, dodać połamaną czekoladę, cukier i chilli, wygotować mleko, co jakiś czas mieszając. Podawać od razu. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz