sobota, 7 marca 2015

Nutella icepuccino


Shake nutellowo - kawowy, Italieri z marcepanem, muffin czekoladowy 

Od mniej więcej tygodnia nie nadążam z niczym, dlatego ilość postów znacząco się zmniejszyła ;) Środową kolację publikuję więc w sobotę rano... Przygotowałam sobie shake icepuccino, oczywiście nie bez powodu - potrzebowałam kawy, żeby nie usnąć na pierwszym odcinku Top Chefa :D

Shake był bardzo dobrym pomysłem - zimny, kawowo - nutellowy, idealnie taki, jaki lubię. Świetnie pasował do czekoladowego muffinka i serka z marcepanem, któremu powoli kończyła się data ważności ;) Najlepsze jednak było w nim jedno - po 2 szklankach miałam tyle energii, że godzinę biegałam po domu, robiłam gwiazdy i szpagaty, śpiewając dodatkowo piosenki z Gry o tron i Pocahontas :3

Shake ma więc oprócz walorów smakowych również inne zalety: pobudza takent wokalny i akrobatyczny... Choć mimo wszystko najlepsze jest w nim to, że doskonale smakuje ;)

Nutella icepuccino
Składniki:
- 1 i 1/3 szklanki mleka
- 6 łyżeczek kawy rozpuszczalnej
- 8 łyżek Nutelli
- 1 Big Milk na patyku

Kawę rozpuścić w 300 ml wrzącej wody, dodać do niej mleko i Nutellę, podgrzać do rozpuszczenia się kremu. Całość przelać do dzbanka i schłodzić, przed wypiciem wblendować jeszcze lody. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz