poniedziałek, 24 listopada 2014

Trochę słodkiej kryptoreklamy


Mix Sri Lanka, grahamka, świąteczna herbata z miodem


Mint Mocca, muffin korzenny - Starbucks


Kawa Cremè Bruleè - Costa Coffee

Było już o karmelizowaniu pieczywa, teraz trochę bardziej typowo ;) Oto najnowsze kawy w popularnych kawiarniach i kolejna propozycja na jogurt ;)

Mix bardzo mi zasmakował - jogurt miał delikatny herbaciany posmak, dodatkiem były czekoladowe kulki - raz gorzkie, raz mleczne - o mocnym aromacie pomarańczy. Całość była niesamowicie smaczna i idealnie pasowała do mojej świątecznej herbaty z miodem.

Co do kawy, Mint Mocca była przepyszna - mocno miętowa i czekoladowa, słodka, ale nie przesłodzona... Niebo w gębie <3 Korzenny muffinek też mi smakował, głównie za sprawą dużej ilości cynamonu. Do kupna Cremè Bruleè skłoniły mnie zachwyty mojej koleżanki i przepiękne zimowe kubki Costy. Niestety, kawa była dość przeciętna :)

No, to chyba koniec kryptoreklamy na dziś :) Smacznych snów życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz