poniedziałek, 27 października 2014

Granola kakaowo - bananowa


Granola kakaowo - bananowa



Oreo Cookie Pie, French Caramel Latte


Poranek rozpoczęłam drugą już samodzielnie wykonaną granolą :) Chyba przestanę zaopatrywać się w płatki w sklepach, bo te domowe nie dość, że są o wiele smaczniejsze i mają więcej wariantów (a dodatki są o niebo lepsze!), to jeszcze służą zdrowiu :)

Te płatki nie były trudne do zrobienia, w zasadzie ich przygotowanie wyglądało jak każda produkcja granoli. W smaku dominował banan, kakao było tylko lekko wyczuwalne. PR śniadaniu robiły dodatki - suszony banan i gorzka czekolada komponowały się z resztą idealnie ;)

A zdjęcie niżej - wizyta w Coffee Heaven :) Wreszcie zamówiłam Oreo Cookie Pie, na które polowałam od dawna. Osobiście nie polecam - dolna warstwa z toffie była okropna, ciasto poprawne, ale bez szału, krem też nie wbił mnie w podłogę. W zasadzie tarta smakowała jak Toffie Pie niż cokolwiek innego :( Poprawnie, bez wielkiego efektu, 12 złotych na pewno nie warto na to wydawać ;)

Granola kakaowo - bananowa
Składniki: 
- 2 szklanki płatków owsianych
- 2 duże banany
- 2 łyżeczki kakao
- 4 łyżki miodu
- cynamon
- dowolne dodatki (u mnie gorzka czekolada i banan suszony)

Banana rozgnieść widelcem, dodać miód, kakao i cynamon (do smaku). Do masy wsypać płatki, wymieszać dokładnie. Gdy dokładnie oblepią się bananem, rozłożyć je na blasze z papierem do pieczenia. Piec w 180 stopniach ok. 20 min., co 5 min. mieszając. Wystudzić, dosypać dodatki i przełożyć do słoiczka. Podawać z mlekiem lub jogurtem naturalnym. Smacznego!

FragOla <3

2 komentarze:

  1. Bardzo apetyczna granola ;>
    A a coffee heaven się już zawiodłam kiedyś (nawet kawę mają słabą), więc nawet nie jestem zdziwiona :o Ale na obrazku przyznam, że kusiło to ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kawą jeszcze nie jest tak źle, da się trafić na niezłą, ale ciasto kusiło i kusiło, a okazało się niewypałem :( Poza tym, 12 złotych za kawałek takiej wielkości to chyba lekka przesada :/

      Usuń