sobota, 14 czerwca 2014

Tylko jogurt naturalny... a może aż? :3

Jogurt naturalny z rodzynkami, granolą orzechową, Michałkami, orzechami pecan, włoskimi, laskowymi i migdałami oraz odrobiną cukru waniliowego; kawa z mlekiem, cukrem trzcinowym, cynamonem i przyprawą korzenną

Nie wiem, dlaczego, ale dzisiaj naszło mnie na jogurt. Myśląc o śniadaniu, słyszałam w głowie 'jogurt naturalny' i tak zostało aż do wieczora, kiedy w końcu po niego sięgnęłam. Był boski - wydaje się niemożliwe zrobić coś tak dobrego z prawie niczego... Wrzuciłam do miseczki, co miałam pod ręką: orzechy pecan, włoskie, laskowe, migdały, granole, rodzynki, pokroiłam dwa Michałki i zrobiłam sobie kawę. A mimo wszystko niesamowicie mi smakowało! Może to wszystko dlatego, że ja po prostu lubię takie rzeczy :3 Jogurt naturalny wymiata ;D

FragOla <3
PS: Wybaczcie jakość zdjęcia, ale telefon się rozładował i miałam tylko słaby aparat ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz