niedziela, 22 czerwca 2014

Lody snickers

Lody snickers

Od prawie 10 lat zastanawiam się, dlaczego moim ulubionym batonem jest Snickers. Nienawidzę karmelu/toffi, ale za tego batona dałabym się pociąć! Jednak dzięki temu paradoksowi z mojego życia powstał ten post, więc nie narzekam :)

Kiedy zobaczyłam przepis na te lody, byłam wniebowzięta. Spróbowałam i nie żałuję :3 Mimo że nie umywają się do poprzednich, jadłam je z prawdziwą rozkoszą... A te kawałki Snickersa w środku, mmm ^^ Są mocno orzechowe i meeega słodkie, co jest ich największą zaletą - nie można ich za dużo zjeść, bo człowieka zemdli :D Jestem na wielkie tak!



Lody snickers
Składniki:
- 3 żółtka
- 1 szklanka mleka
- 1 szklanka śmietany kremówki 36 %
- 4 łyżki brązowego cukru
- 3 łyżki białego cukru
- 3 czubate łyżki masła orzechowego
- 3 batony snickers

Żółtka ubić z białym cukrem do białości. Mleko zagotować z połową kremówki i brązowym cukrem (UWAGA: kiedy zacznie się gotować, od razu zdjąć z palnika, bo lubi wykipieć i zrobić bałagan na pół kuchni). Przestudzić, jeszcze ciepłe wlać do jajek, zmiksować. Podgrzewać na małym ogniu do zgęstnienia, mieszając. Szybko zdjąć z palnika, nie dopuszczając do wrzenia. Wmieszać masło orzechowe, aby się rozpuściło, schłodzić. Ubić pozostałą kremówkę, wmieszać ją do zimnej masy. Snickersy pokroić drobno w kostkę, wmieszać do lodów. Wstawić na kilka godzin do zamrażarki, co 30 min. wyjmować i mieszać. Smacznego!

FragOla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz