piątek, 1 maja 2015

Żurawina, jajko w koszulce i parę innych smakołyków


Jajko w koszulce, roszponka, pomidory koktajlowe, camembert


Koktajl z żurawiną


Bon Creme - Tarta z malinami, bułka wieloziarnista, mleko z Nutellą i sosem truskawkowym


Bon Creme - Kawa, kanapka z kremem michałkowym, kawa


Costa Coffee - Mokka, muffin z bezą i nadzieniem malinowym


Sałatka owocowa z mango, bananem i jabłkiem


McFlurry Mars

Ja i moje zaległe zdjęcia przybywamy! Nareszcie majówka, jest trochę więcej czasu, mogłam więc uporządkować wszystkie swoje kulinarne doświadczenia z ostatnich tygodni i zebrać je w jednym poście. Nie było ich wprawdzie za dużo, ale to zawsze coś ;)

Po pierwsze, muszę się pochwalić: ugotowałam swoje pierwsze w życiu jajko w koszulce! Chociaż nie wiem, po co tyle zachodu, bo jajko na miękko jest równie smaczne, udało się za pierwszym razem ;) Podałam je razem z sałatą i camembertem, od którego ostatnio jestem uzależniona i wyszedł z tego pyszny, całkiem zdrowy posiłek.

Poza tym raczyłam się koktajlem z żurawiną, który podobno miał być odchudzający. Podobno, bo było tam tyle żurawiny, że raczej nie wierzę w jakąkolwiek utratę kilogramów ;) Jednak mimo braku zbawiennego działania na moją figurę koktajl był bardzo smaczny i szczerze go polecam.

Co oprócz tego? Cóż, nowe McFlurry Mars (bez szału, wolałam Snickers), jogut kawowy, który nie smakował kawą i jogurt o zachęcającej nazwie tarta z malinani, który niestety był po prostu malinowy (powinny być w nim chociaż kawałki ciasteczek...). Wizyta w Coście i bezowe muffinki (pycha^^), sałatka owocowa... Cóż, to by było chyba na tyle; nadchodzi tydzień wolnego, a więc dużo czasu na gotowanie! Spodziewajcie się mnie wkrótce ;)

Koktajl z żurawiną
Składniki dla 2 osób:
- 370 g jogurtu naturalnego
- 80 g żurawiny

Składniki zblendować, schłodzić. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz