niedziela, 10 maja 2015

Owsianka z suszoną śliwką i Knoppersami

Owsianka z Knoppersem i suszoną śliwką

Czasami moje owsianki są planowane, a czasami wychodzą całkiem spontanicznie. Tym razem śniadanie było mocną improwizacją, bo w domu nie znalazłam nic oprócz suszonych śliwek i Knoppersów... Cóż, musiałam zrobić z nimi owsiankę ;) Chociaż nie spodziewałam się, efekt był bardzo smaczny, mocno czekoladowy i dość oryginalny. Kto wie, może kiedyś powtórzę ten eksperyment?

Croque Madame - lody marcepanowe, ciasteczkowe, sorbet z mango

Przy okazji zdjęcie z wycieczki na lody do Croque Madame - przemierzałam z przyjaciółkami Nowy Świat w poszukiwaniu smacznej przystani, aż w końcu dostrzegłyśmy na oknie tego francuskiego lokalu reklamę lodów. Postanowiłyśmy spróbować. Lody były smaczne, choć jak na 4 zł za gałkę trochę niedopracowane - sorbet z mango był nieco dziwny, podobnie lody marcepanowe miały w sobie za dużo nieprzecedzonych fragmentów marcepanu. Ogólnie jednak całość mi smakowała i, wyłączając cenę, mogę wam tamtejsze lody polecić ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz