środa, 13 maja 2015

Śniadanie na kolację

Koktajl z borówek, mango i banana, croissant

Zawsze zastanawiało mnie, dlaczego ludzie nie jedzą na kolację jajecznicy. Owszem, to danie raczej śniadaniowe, dlaczego jednak nasze społeczeństwo aż tak je zaszufladkowało? Myślę, że mój dzisiejszy wieczorny posiłek spotkałby podobny los, bo przecież croissant i sok/koktajl owocowy to dla Francuzów niemal synonim śniadania. Cóż, może jestem dziwna, ale lubię łamać zasady. Oczywiście kocham też croissanty, a na widok zblendowanych owoców cieknie mi ślinka... Ale to przecież nie ma nic do mojego manifestu, który głosi wolność posiłków i ich pory ;)

Koktajl z mango i borówką
Składniki:
- 100 g borówki amerykańskiej
- 1 banan
- 1 dojrzałe mango
- ok. 1 szklanka mleka

Owoce zblendować mlekiem, schłodzić. Smacznego!

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz