piątek, 10 kwietnia 2015

Burgery z prawdziwego zdarzenia

Bobby Burger - burger z kurczakiem, grillowaną cukinią, pomidorem, rukolą, guacamole, kozim serem i bułką pełnoziarnistą

Kolejną odwiedzoną przeze mnie knajpą był Bobby Burger - burgerownia, na którą miałam ochotę już od wieków, ale jakoś nigdy nie było okazji. A to niezdrowe, a to brak miejsc... W końcu jednak się udało, a wrażenia z wyjścia należały do przyjemnych.

Jako że pogoda dopisała, od razu wybrałyśmy z koleżankami miejsca na zewnątrz. O dziwo mimo wielkiego skrzyżowania w pobliżu miejsce było bardzo przyjemne i siedziało się tam naprawdę komfortowo ;) Temperatura naprawdę wyszła nam na dobre, bo w środku miejsca jest niewiele i na pewno nie rozmawiałoby się nam tam zbyt wygodnie.

Oprócz obowiązkowego shake'a waniliowego (kocham shake'i) zamówiłam oczywiście burgera, tym razem w wersji z grillowaną cukinią, pomidorem, kurczakiem, rukolą i kozim serem. Bardzo podobała mi się opcja wyboru pieczywa i sosu, a także dowolnego doboru składników. Prawdziwa burgerownia to jednak nie to, co McDonald - kurczak był grillowany i całkiem zdrowy, a burger pełen warzyw, pysznego sera i guacamole. Burgery były zdecydowanie zdrowsze niż w typowym fastfoodzie, w dodatku bardzo smaczne. Choć może języka nie urywały, zarówno one, jak i shake były naprawdę zachęcające. 

O dziwo, mimo że zapłaciłam za burgera, najbardziej smakowały mi frytki od koleżanki - były przepyszne, cudownie przyprawione i spieczone, a przy tym wcale nie tłuste. Takie frytki mogłabym jeść, choć z reguły smażonych ziemniaków nienawidzę. Podbierałam więc frytki cały czas, także w końcu zjadłam ich więcej niż właścicielka :D

Bobby burgera polecam wszystkim, którzy przepadają za kuchnią amerykańską w nieco innej odsłonie niż zwykle - zdrowszej, smaczniejszej, a przede wszystkim dopracowanej. Możecie tu przyjść na burgery zdrowe i napakowane warzywami lub prawdziwie amerykańskie z solidną porcją wołowiny i sera. Wybór należy do was... Może warto pokusić się o obie wersje? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz