wtorek, 24 lutego 2015

Owsianka pomarańczowa z gorzką czekoladą


Owsianka gotowana na soku pomarańczowym, z gorzką czekoladą


7zbóż orzechowe, 7days Peanut Butter, grzana mleko z masłem orzechowym i cukrem waniliowym


Loddocino tiramisu - Fragola

Owsiankę gotowaną na soku pomarańczowym wymyśliłam sobie już w zeszłym tygodniu, jednak nie wszystko się powiodło - zabrakło głownego składnika, czyli soku ;) Tym razem się udało, owsianka wyszła bosko pomarańczowa, słodka, bez grama mleka... W połączeniu z gorzką czekoladą okazała się jedną z najsmaczniejszych dotychczasowych owsianek :D Niestety, tym razem mój telefon się zbuntował i nie chciał się włączyć, mam więc tylko niewyraźne zdjęcia prawie zjedzonej owsianki :( Cóż, to zawsze coś... Prawda?

Do tego gorąco polecam wam grzane mleko z masłem orzechowym - nie spodziewałam się, że może być tak dobre. Zmieszałam masło z mlekiem spieniaczem, by mi się nie rozwarstwiały i otrzymałam napój bogów ^^ Zjadłam w jego towarzystwie nowego 7days'a i byłam przeszczęśliwa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz