sobota, 31 maja 2014

Omlet w wersji wytrawnej

Omlet z warzywami i serem, herbata

Wracam do was po wycieczce, wypoczęta, choć z dość kiepskim humorem :( Na szczęście nie ma to jak w domu :D W ośrodku niestety jedzenie było stołowkowe, więc pierwsze co zrobiłam rano, to przygotowałam sobie śniadanie z duuuużą ilością warzyw. Pierwszy raz jadłam omlet w wersji wytrawnej, ale muszę przyznać, że smakował mi niemal tak samo, jak na słodko :3 Polecam amatorom jajek i kolorowych, zdrowych posiłków!

Omlet z warzywami i serem
Składniki:
- 3 jajka
- 4 łyżki mąki
- 4 łyżki mleka
- 1/2 pomidora
- 1/2 cebuli
- garść szczypiorku
- 1 plasterek sera
- sól, pieprz, bazylia

Jajka zmiksować na pianę, dodać mleko i mąkę, zmiksować. Warzywa i ser pokroić w kostkę, szczypiorek posiekać. Dodać do ciasta, doprawić do smaku. Smażyć na maśle. Z przewróceniem może być problem - ja poczekałam, aż omlet się zetnie, zsunełam na talerz i drugą stroną położyłam na patelni. Smacznego! 

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz